...och regnvåt asfalt som torkar i solen.

I'm here, I'm here... är hemma från jobbet idag, för jag kände redan igår att det var en jävligt
dålig idé att jobba idag, när man typ hellre vill ligga hemma och grina i en hel vecka. Bättre att
sjukanmäla sig dagen innan än att vänta till morgonen efter, vill ju gärna slippa DET dåliga samvetet
lixom. Så de hinner fixa någon annan som kan jobba. Så tar jag torsdag istället. Fan jag har inte varit
hemma p.g.a psykiskt dåligt mående en enda gång från jobbet. Alltså det HÄR jobbet. Inte en enda 
gång på de tio månaderna jag varit anställd, och det gör mig faktiskt ganska stolt ändå. Om man nu
skulle hitta nåt positivt, lixom. Yeah, until now.

Och idag åkte min babe hem, han skulle egentligen åkt igår men stannade som tur var en natt till.
Det behövde jag verkligen. Det behövde vi båda två. Det blir alltid så tomt när han åker. 

Skulle vilja sova bort hela dagen men solen skiner och jag har precis rostat bröd... så vi tar en frukost
på det, sen får vi se vart vägen bär... nu bär den till soffan... 


Postat av: Lajl

känner verkligen igen det där. Som jag mådde i måndags trodde jag aldrig att jag skulle komma upp på benen i tisdags. Men nåt mirakel hände tydligen.. men jävlar vad de varit tungt den senaste tiden.. känns som om jag bara väntar på den stora kraschen. de känns lixom som om den är nära.. =(

2012-06-13 @ 13:17:23
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0