Tekniska jävla skitprylar from hell.

KAN ha haft den värsta arbetsdagen i mitt liv, so far. Okej, vi klarade ju AV det, men mitt kolibrihjärta höll
på att picka sig ur kroppen, typ. Stress. Vid klockan 14 lade vår kassaapparat av, och INGEN kunde hjälpa oss
att fixa den, jag stod i telefon i över en timme, kanske 1½ t.o.m, med chefen, och alla våra andra butiker, och
vår support på kassaapparaten har STÄNGT på helger (!!!!) så där fick man ju inget napp. Vi har provat allt som
provas kan, enligt konstens alla regler. No, nothing. Denial, denial. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip. INGEN kunde fixa det.

T.o.m snälla killen från Alina Systems vägg i vägg med oss var inne och försökte hjälpa till, utan resultat. Vi har
alltså handskrivit kvitton och räknat på miniräknare de sista fyra timmarna på jobbet. DEGÅRJUNTE. Så mycket
pill och så mycket stress, och det var ju fan inte LITE kunder idag heller... Kortmaskinen funkade iallafall som tur
var men vi kunde ju inte göra ett riktigt dagsavslut utan var tvungna att krångla en massa, och nu vill man ju typ
bara däcka. Och det värsta är att det med 99% säkerhet kommer vara såhär till på MÅNDAG när supporten öppnar
igen eftersom inget finns att göra. HURRAAAAAAA!!! JAG VILL INTE JOBBA IMORGON! : ( 

Jag dör, pang bom. Ritsch ratsch. 


Postat av: S.

stackars! :(

2012-06-16 @ 20:17:26
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro // Pastellkarusell

men herregud. inte okej alls. absolut inte. fy fan. åh...



<3

2012-06-17 @ 09:48:13
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0