Cupcakefrossa och elvatimmarshäng.

En dag som jag hade planerat att inte planera alls. En dag som jag ville sova bort, minst halva, och sedan
göra ingenting, på det som nu var kvar av den. Trodde jag, ja! Klockan 11:40 befann jag mig hos lillasyster
Hanna för att fika, tillsammans med Emma & Eve! Eve's lilla sötnos Källa var också med, och Emma's jättehund
Steve. Det gick åt mycket kaffe & muffinsar! Och solen sken, mmmm. Jag hade på mig alldeles för mycket kläder
men hade ett par shorts hos Hanna som hon lånat förut, så det var bara att svira om. Naaajs. Och jag har tagit
101 foton med mobilen sen igår kväll. Eh? Kommer bli ett långt inlägg här känner jag... det får räcka med dagens.
Det blev ju ändå rätt mycket fotat, under de 11½ timmarna som jag stannade kvar... ^^




(Jaaa, skitfult att byta till sepia mitt i ett inlägg men nu BLEV DET BARA SÅ...)






(Följande tre är lånebilder från Eve, tack & förlåt! ^^ Sista bilden är på kläderna Källa fick i present av mig & Hanna.)




Och sen tillbaka till mina tusen bilder igen då..;

















Grillmiddag! Hanna styr upp kycklingfilén där borta...  Efter maten satt jag och killade Leo under fötterna och
gav honom fotmassage som han tyckte var jättemysigt, sen skulle Leo & Viggo göra på varandra.. sen fick jag lite
ryggmassage av båda grabbarna, sen skulle de massera mamma Hanna...... (forts. följer nedan)




...och så skulle jag ta en fin bild, men då nämnde någon ordet "BULLE" och vips var de på väg bort. Hahahaha!






Det är ju INTE fel när det är såhär ljust när man är på väg hem klockan 23:10... : ) 



Nu blir det dyk ner i sängen!! Jobb imorgon, borde sova redan... eek... puss & kram alla som jag gosat med idag!


Postat av: Eve

Äh låna på du! Jag lär ju låna de fina bilderna på mig och Källa ändå ;) <3

2012-06-16 @ 12:04:16
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro // Pastellkarusell

vilka härliga bilder, och såååå fina cupcakes!!!

2012-06-16 @ 15:07:55
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0