Andrachanser.

Måh, inga höjdare som gick vidare till finalen ikväll! Nä.. det var synd... Jag hade fan hellre sett
Sean Banan där, haha, å det var roligt att se Andrea äntligen (till höger i fjädrar & bananklackar)!
Och Sean har ju lätt tävlingens snyggaste smile! ^^

>>> bild / aftonbladets blogg


Nåja. Vad är en bal på slottet?

Från en andrachans till en annan! -
Jag har ätit middag och mår fortfarande bra! Wohoo! Drack lite Cola MED kolsyra när jag kom hem från 
träningen och magen ba NO-NO! Så jag försökte röra bort kolsyran sen till middagen, det gick bättre.
Hahaha. Fan vad man får krångla. Krångelmage. Men jag vill ju ha min Cola lixom, så jag får i mig nåt!
Socker is the shiiit! 

Lalala. Och så var det det där med disken då... *sneglar över axeln* Arrghhh.... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0