Baila baila, hela dan!

Kroppen är ju INTE min bästa vän just nu, kan man lugnt konstatera. Har idag haft övningsdag inför show,
alltså intensiv dans mellan kl 9:30 och 17:00!! Och sen lunch en timme i mitten. MEN. Min mage ville visst
inte ha någon lunch. Visst var jag hungrig, och jag som fixat så bra mat. Men nejdå, jag fick i mig typ fyra-fem
fjärilsmakaroner och en tugga kyckling. Sen tog det stopp, sen kom kräkkänslorna. Så vad göra? Bara att ta
undan maten, lixom... Fuck. Och sen orka dansa hela dagen ändå, utan lunch. Drack Cola istället, utan kolsyra,
och fick iaf i mig lite choklad. Och en banan. Men det kanske man inte kan leva på, på 6½ timmes dansande...
Oh well. Jag ska försöka äta igen nu, iallafall. Hoppas det blir bättre imorgon, samma schema även då....


Imorgon kommer min kille hit så jag har en massa DISK att ta hand om - som vanligt - och jag måste ju fan
bli klar med det nån jävla gång! Fan jag HATAR att diska!! Och nu ska jag först & främst äta. Så det så.


Hoppas få ihop lite bilder från dagen, jag själv har inte fotat ett DUGG. 






Postat av: Patrik

Du skulle skrivit att i morgon kommer killen och han har en massa disk att ta rätt på innan han får kvalitetstid med dig :)



Har du funderat på bänkdiskmaskin?

2012-03-03 @ 19:32:41
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Diana

Precis vad jag skulle skriva, diskbänksmaskin is the shit. Har en sådan själv. Är inte så dyra heller. Vi hyr våran utav hyresvärden. Så värt det!

2012-03-04 @ 18:54:11
URL: http://devilslaugh.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0