Chok-glad.

Jag var hemma från träningen ikväll. Lite synd för vi övade på ett nummer som jag inte ville missa!
Fast det kommer ju fler tillfällen, såklart.. men ville bara inte missa just det här... åh, kan inte skriva
så mycket mer, haha, trots att jag vill! Ni får väl vänta till MAJ, eller nåt.. ; ) 

Fortfarande yr och väldigt less på det, men magen är mycket mer kompis idag än senaste dagarna.
Gillas stort! Och jag köpte choklad, massor.. som jag småäter lite.. gillas också! Lakritschokladen var god! 




Men nu blir det té och lite kvällsfika, sen sängen, och imorgon ska det sjungas i studion all day, typ. 
Kom igen rösten. Håll.


Postat av: Carro

Vill oxå prova den med saltlakris men de tillåter inte min vikt för tillfället... Blähhh :o

2012-03-02 @ 01:22:47
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Ida

Älskar lakritschokladen!



▼ Ojdå. Själv har jag testat nästan varenda B&J-smak. Om man gillar glass är den grymt värd i alla fall.



Jo, precis. Vill se dem igen, Blowsight alltså. Hade inte lyssnat på dem något innan jag såg dem i somras, så jag kunde ingen låt, men nu så. Tycker de var asbra live ju!



Åh, kul att du gillar den :)

2012-03-12 @ 01:51:08
URL: http://idawe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0