Hår-t.

Tack för era fina kommentarer IGEN! Det känns faktiskt lite coolt att ÄNTLIGEN kunna lägga ut bilder
på andra frisyrer! Jag har t.ex. själv klippt den där korta peruken, den var lång från början.. men jag kan
inte använda den för den ser inte helt hundra ut, håret vill stå lite åt alla håll på den.. haha.  Men jag funderar
på att skaffa en kort att byta med, för jag VILL ändra frisyren lite ibland plus att det är JÄVLIGT mycket skönare
på sommaren, och även när vi showtränar... för faaan, vad varmt det är.....

(Åh gud vad skönt att äntligen kunna dela med sig av de känslorna i bloggen!!)

Och till något ni frågade om;
Mitt eget hår har alltid varit långt men det har varit lite fläckvis, lixom... för ett år sedan rakade min kille av mig
håret, för att hjälpa mig att bryta mitt beroende, och sen har han gjort det några gånger till efter det... just nu är
det på utväxt eftersom jag lyckats hålla mig i över SEX veckor, och det växer jättefort faktiskt! Underbart att se!! 
Så, nu är det ganska kort, men JÄMNT iallafall, och jag vet inte, typ... 5-8 centimeter långt? Vill inte lägga ut någon
bild ännu men jag är på god väg mot en jämn kort frisyr, tänk lite såhär fast mörkt... och det är t.o.m längre på
många ställen. (På bilden; Emma Watson, som bl.a. spelade Hermione i Harry Potter) : )




Endast EN gång förut har jag lyckats hålla mig "fri" såhär länge, det var sommaren 2002... fatta vad längesen!
Då klarade jag mig i två månader, så snart har jag gått om det... men jag känner mig mer inspirerad nu, jag 
känner mig mycket starkare nu och jag har ett betydligt större stöd nu. Alla verktyg för att kunna lyckas,
och även en stark stark vilja själv.... Det är en otrolig känsla att imponera på sig själv, faktiskt.... ♥



Postat av: carro

åh... sorry om jag varit trög ang ditt hår.. jag är ett trögo.... men du är så fin ida, alltid.. kraam

2012-03-29 @ 23:12:36
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: carro igen

önskar att jag också kunde va mer öppen i min blogg, faktiskt.. fatta frihetskänslan... du är grym, jag beundrar dig som fan för att du gör å vågar.

2012-03-29 @ 23:13:58
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det är ju snyggt med kort hår också. Den där korta som du klippt själv som är lite spretig är ju snygg på bild iaf. lite tufft när det inte är helt perfekt utan spretar lite... vild och vacker :)

2012-03-29 @ 23:33:57
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: sandra

Rakad skalle är ju annars ganska fräckt på brudar.

=)

2012-03-30 @ 00:23:41
Postat av: Tilda

Jag har alltid beundrat dig Ida, följt dig i flera år ända tillbaka till HittaFisken, och jag beundrar dig nu ännu mera! Jag tycker du är en oerhört vacker människa :) Och vad du än hade haft för frisyr eller inte hår alls så kommer du alltid vara lika stor för mig, you go girl!!!! Bamse kramar

2012-03-30 @ 08:45:05
Postat av: Lajl

Sv: eller hur. Jag älskar dem. Kunde inte låta bli att köpa både stora o djupa tallrikar. Ett serveringsfat oxå. Dyrt blev det men snyggt :)

2012-03-30 @ 11:42:41
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Eve

Kanske det här är att kunna prata öppet om det hjälper ÄNNU mer på vägen till ett tillfrisknande. :) Att bli peppad av massor av människor hela dagarna liksom. Så tror jag minsann. Pepp pepp!

2012-03-30 @ 11:45:43
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Lajl

Säger som de andra. Du är grym. Jag visste ju redan men ändå att du vågar vara så öppen! Jag önskar jag var lite mer som du. För de är tungt att gå o bära på vissa saker ibland.

2012-03-30 @ 11:49:04
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Petra

Häftigt och väldigt fint att han rakade ditt huvud (tänker på scenen i Sex & the City när Samanthas kille gör det på henne OCH sig själv) Finns det någon gång du går utan peruk? Finns det några piller typ silicea eller liknande som du tar?

2012-03-30 @ 11:55:50
Postat av: S.

Go IDA! :D

2012-03-30 @ 14:10:55
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: moa

Fina du! Har ju också följt dig sen Lunarstorm och alltid tyckt att du är så jävla ball! Innan jag läst ikapp allt nu i bloggen, började jag ana att det kunde röra sig om just Trichotillomani, såg något program om det i höstas och blev så jävla tagen.

Och jag måste säga att det är så jävla starkt av dig att våga dela med dig av något så personligt!

Blir så glad för din skull, dels att du vågat skriva om det och att det går framåt! Heja dig! Massa kärlek och pepp! <3

2012-03-30 @ 14:28:37
URL: http://withorwithout.webblogg.se/
Postat av: Pieni

Om korta peruken: WELL DONE! Jag gillar verkligen vad du gjorde med den =)



Om ditt eget hår: Ida, du har vackra ögon o en HÄRLIG leende. Något frisyr - rakat, kort eller lång - ska se bra ut på dig ;) STAY STRONG ♥

2012-03-31 @ 18:40:32
URL: http://frontrowforever.net
Postat av: Sandra K P

Är riktigt glad för din skull nu när du vågar dela med dig av det här till oss och att du verkar ha en sån underbar pojkvän som verkligen ställer upp för dig. Heja er ! :) <3

2012-04-01 @ 12:25:59
URL: http://arachnea.blogg.se/
Postat av: Frida

Du, jag tror du är skitsnygg i rakat också! Puss

2012-04-02 @ 21:04:25
URL: http://Pavlovna.blogpot.com
Postat av: Kirsi

Du är GRYM Ida!!! På alla sätt och vis! + att du är snygg i vilken frilla som helst. Så otroligt starkt av dig att våga "lämna" ut hela dig själv på bloggen. Kram på dig!! :) U GO GIRL!!! <3

2012-04-04 @ 01:21:44
Postat av: Louise

Åh vad härligt att höra! :D:D Jag tror på dig!!

2012-04-05 @ 01:10:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0