Hoho!

Förlåt, o mina kära läsare. Känner att jag inte bjuder på mig själv tillräckligt nu alltså. Hihi. 
I'm so sorry. Tiden gick alldeles för fort när min kille var här, och idag efter jobbet gick den ännu fortare.
Står här och lagar middag, klockan är snart 22, sen ska jag alltså ÄTA den, hoppas på att magen inte blir
alltför upprörd (men det har blivit lite bättre iallafall!), och sen ville jag ju bada också! Hur ska man hinna 
med allt, lixom? Tiden går så fort på arbetsdagar! Ja, EFTER jobbet menar jag ju såklart...
Nej nu ska jag ta hand om min pasta! Adios läsors.



Postat av: Carro

ja usch tiden går fan fort ibland alltså :SS

2012-03-07 @ 00:03:08
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fast när din kille är där så är det helt ok att vi läsare försummas lite. Vi väntar tålmodigt till du får tid och dyker upp igen och helt enkelt är världens bästa Ida.

2012-03-07 @ 01:00:27
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0