Jäääävlaaaa aaaas.

Kopplar in och installerar boxen... funkar bra... tills jag ska kolla på trean... som FORTFARANDE INTE FUNKAR.
Jag började grina. Efter att jag försökt med allt, ringt Tele2 - som var stängt såklart - och kollat deras hemsida.
Fucking jävla runk. Jag blir så jävla less. Jävla skitgrejer. Nu måste jag ju ringa imorgon IGEN och framstå som
värsta idioten!! Hurraaaa! Och det var ju lixom därför jag fick nya grejer, för att "betalkanalerna" försvann, 
och vad blev bättre? Nothing! Fortfarande jävla ettan å tvåan å fyran å sexan. Fuuuuck fuck fuck fuck.

Och jag har hosta på ingång. Också fuck. 

Och jag som blev så glad när Frank var på bild, på kortet. Ja, heja. Nu - not so happy.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0