Tack! ♥




Kommer hem från jobbet och blir nästan lite nervöspirrig när jag öppnar bloggen. Men fan, vilka fina kommentarer
ni lämnat. Både här & på Facebook. Det gör mig glad och lite tårögd, det känns som om jag växt flera centimeter
sedan igår! Underbar känsla!! Tack älskade ni!! ♥  Tack för att ni är openminded & för att ni peppar mig! : ) ♥ ♥ ♥

Snart kommer en tjej över som ska köpa en fin kappa av mig som jag inte använder! Sålde dessutom ett par 
skor till en bekant för ett tag sedan, och har massa mer saker jag skulle behöva sälja. Har ju så mycket kläder!
Har sååå svårt att skiljas från saker oftast, men nu känns det rätt att börja rensa lite. Fan, då får man ju pengar
och kan köpa NYA grejer! Och just nu är det först & främst scenkläder som behöver införskaffas...


(Häromdan var jag på stan UTAN att handla trots att jag hade fått lön!! Awesome, Ida! Tänker mig den här till
ett par jeansshorts i sommar, och ett par bruna ben... men jag är ju ändå blekast, jämt. Typ. Anyhow - Lindex.)




Ponchotröja, typ.

.
.
.
Tack, igen. Ni är bäst.


Postat av: Carro

du är också bäst <3

2012-03-25 @ 23:42:15
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Pieni

Vi är bäst för DU är bäst ^^

2012-03-27 @ 18:40:59
URL: http://frontrowforever.net

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0