DET HÄR SKREV JAG I MÅNDAGS, OBS.

.....

Och jag bara försummar min blogg... ^^ I lördags kväll hade syster Åsa 40-årsfest och sen så överraskade
hon & Håkan med att förnya sina löften / gifta om sig! ♥ Jag & pojkvännen spelade & sjöng "Utan dina andetag"
som vi bara snabbt hann repa in precis innan, men det gick jättebra! Och det var en skitbra och rolig kväll,
med en massa god mat & dricka & tävlingar & daaans! : ) Yay! 








(Känns lite osymmetriskt, JA, det kan vara så att någon är bortklippt. Host & gruff.) 









Har tyvärr inga bilder från själva "vigseln" eftersom jag till att börja med SJÖNG när den började, sen så räckte
inte min kamera ända dit! Men jag hittade den här långt-ifrån-bilden i Kattis' blogg så jag lånar den lite!! : ) 



Konstigt hur jag lyckats undvika värdparet på bild nästan helt? Eh.... 
Tack Åsa & Håkan för en fiiin & rolig kväll! (och kika in i den andra bloggen sen, you know, för fler/hela bilder....) ^^



Postat av: Ida

▼ Haha yea. Fast jag vet inte, är bara intresserad av att göra lumpen. Men som sagt har jag andra planer det här året, och nästa så det får vänta.

Haha, det lät ju rätt kul x) Hur kommer det sig att du jobbade som lumpen-mattant?



2012-03-22 @ 17:15:20
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, var VI ens med då....??? ;) puss <3

2012-03-23 @ 10:12:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0