Tjugosjunde mars, en månad kvar....

Phew, där är min meny! Hello there, I've missed you! Hmm, vad var det nu för video jag skulle lägga in?
Haha, åh, jo just det... Bara för att jag heeeeeela tiden sett den på TV senaste veckan, har ju varit utan
en massa kanaler och därför ENBART kollat på sexan, typ... och reklamen med det här klippet går... jämt... 




It's SO stuck in my head. Mohaha... ett av världens bästa program, helt klart. 


Åh, jag är så seeeeg! Skulle lagt backtrackskörer i studion ikväll med Marcus men min hals är så bråkig,
det är den ju jämt, och idag känns den extra bråkig fastän jag inte ens sjunger, då är det ju ingen idé
att försöka ens... vill inte förstöra den extra mycket... vill ju gärna hålla till själva SHOWEN också!! 
Och så var det inget ordinarie showrep inbokat, utan ett frivilligt, men jag kände bara att ÅH VAD SKÖNT 
att ha en ledig kväll! Slutar ju ändå så pass sent, och sen handla efter det (och jag har hämtat nya boxen
så jag får tillbaka mina kaneler!!),
och sen skulle jag isåfall fått gå hem först och hämta träningskläder och
SEN gå till övningen, då hade jag ändå kommit jättesent. Totally not worth it. Kommer ju ändå dansa en 
massa på torsdag på träningen och sen ska jag dessutom extraträna med Elin på fredag... så, jag känner 
mig välförtjänt en ledig kväll. Så det så. 

Och på fredag åker jag till min fina kille och stannar ända till på måndag, uuuunderbart. Otrolig saknad! ♥
Ska även kolla scenkläder då, det är ju liiiite större utbud på butiker där än här, om man säger så! 

Nä, nu ska jag försöka ge mig på att installera nya boxen, fan vad jag saknar trean. Och Comedy Central.





Kolla förresten vilken fin present jag fick från storasyster Annelie idag! VÄLDIGT passande, hon vet ju hur jag
funkar här hemma... HAHAHA! "Both of us can't look good at the same time... it's me or the house!"

♥ ♥ ♥ 


Postat av: carro

haha vilken rolig present :D & du förtjänar helt klart en ledig kväll : ))) kramis

2012-03-27 @ 21:38:54
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha, älskar den där jävla låten!

2012-03-28 @ 20:38:08
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

Åh..jag jobbar på Tele2..med tv haha. Måste säga att jag är inte förvånad att du fick ringa in.. boxarna är lite..sådär ;P

2012-04-01 @ 20:16:14
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0