Gott & blandat.

: ) Såja. Nu ska jag försöka ta mig lite tid. Har varit helt sjukt dålig på att fota på sistone, nästan lika dålig
som jag varit på att diska!! Hahaha.. ärligt talat så var det inte alls mycket disk kvar när han kom hit.
Men nu, efter ett par dagar så är det mer igen.. såklart.. fan. Ska ta tag i litegrann snart, men det är lite
störigt att diska när man har världens torraste händer som spricker upp och blöder! Not-so-woop-woop.
Och nej, tipsa inte om diskhandskar, det är hemskt.. jag vill känna min disk! ^^

(fast helst vill jag inte kännas vid den...... you know....)

Hmm, det blev ganska mycket bilder nu när jag tömde ur kameran, DET har jag visste inte gjort på ett tag! 
Till exempel mina bädda-sängen-bilder, med mina snygga rosa leopardlakan från Ica Maxi som jag köpte 
nångång runt jul, tror jag? Invigde dem med snyggt sällskap i söndags! ; ) ♥ 



Sen tog jag även ett par bilder på de andra i söndags när vi hade showdansträning, jag själv satt på en stol 
och var snurrig och mådde crap.. BUUU! Hatar att sitta still. Iallafall när jag vill dansa. 





Och sen lite annat random....







Jaha, och nu är klockan redan kvart över åtta. Hur sugen är jag på att diska? Inte ett dugg! Borde börjat direkt
när jag kom hem, då jag var glad & upprymd över em grej... visst, det är jag fortfarande, men jag blev lite seg
av att sätta mig ner, minst sagt... Haha.. Typiskt mig. Vi får väl se hur det här går... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0