Lunch!

Hemma på lunch! Tänkte köpa tågbiljett via sj.se och få den direkt till mobilen för jag såg igår att det
skulle kosta 86:- istället för 119:- (som det kostar i automaten på perrongen). Men idag visade det sig
att det kostade 122:- på hemsidan. Why? Dyrare än riktig biljett? Det kan ju inte stämma! Eller har de höjt
biljettpriserna igen sen jag åkte senast eller? Inga fler höjningar, tack... det är tillräckligt dyrt som det är!!

Och idag.. nej förresten, jag måste börja med IGÅR för att komplettera den storyn. Och det hinner jag inte.
Skriver när jag kommer hem från jobbet istället, innan jag drar. Tjofräs!


Postat av: Harriet

Tågbiljetter brukar bli dyrare (per dag) ju närmare resdatumet.

Iallafall på de resor jag gör.

2012-05-30 @ 02:32:08
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0