Smell this, ahhh : )

Åh. Jobblördag. Skitfint väder ute och man är förvisad till att stå bakom kassan. Tjo-ho.
Har köpt asmycket "giant corn" från Ica's naturgodis - omnomnom - och håller på att tina lax som jag
ska grilla på balkongen sen så jag överlever nog! Meeeen jag är så himla trött. Och haaaar så jävla ont
i käken. Måste försöka få en ny tid hos tandis, denna gång gärna hos någon som FÖRSTÅR mig och är
lite lyhörd. För jag har förjävla ont. Det är inte ens kul att äta längre lixom. Always a struggle.

Gnäll gnäll.

Men. Jag är så jävla redo för solen nu. Så härmed önskas lite sol, och lite ledigt. Thank you.



Kunder förresten. Så jävla konstiga de kan vara. End of story. 


Postat av: felicia - fotokobran

sv; jaha, vad jobbigt, vad heter affären? :)

2012-05-19 @ 20:50:32
URL: http://fotokobran.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0