Tredje maj!

Man tror ju inte riktigt att det ska bli en bra dag, när man först vaknar vid 9-tiden med en såndär outhärdlig
ryggsmärta (jag har ju ont i ryggen jämt, men det här var utöver det vanliga), dessutom hade jag svårt att
kissa så jag trodde jag skulle få njurstensanfall igen, som den där sommarmorgonen 2010... fy fan. Kunde inte
ligga på nåt sätt som kändes okej, jag tog några värktabletter och försökte somna om. Det tog lång tid och jag
blev helt matt av smärtan. Bella låg bredvid och höll mig sällskap ett tag innan hon smet ut på soliga balkongen.
Sen sov och snoozade jag vidare, och vaknade nästa gång av sendrag/kramp i ena vaden. Men alltså vafan? 
Ännu mer matt. Kände mig inte speciellt utvilad. Snoozade till klockan 13:20. Nu har jag ätit brunch framför tv:n
och jag mår bara illa. Åh, vilken dag.... 

Där ute skiner solen och om lite drygt tre timmar ska jag vara nere i Bahcohallen igen för att öva in lite annat 
showmaterial till morgondagens kommunfest, och sen vänta superlänge för att rodda ner när allt slutar.. och sen
på lördag är det dags för Rock All Nite igen, sista föreställningen!! Kan inte fatta. Det kommer kännas lite skönt, 
men mest sorgligt tror jag, när det är över. Det blir ju så jävla tomt. 

Undrar om Oskar ska åka bil ner idag......? Hmm... 



Just det, jag höll på med ett bildinlägg inatt när datorn stängde av sig, ska se om det finns kvar i utkast så jag
kan posta det. Annars kan det hända att jag blir lite lätt vrång.  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0