12:e maj!!

The great, great power of snooze-knappen... Ahh. Jag satte klockan på både 8 och 9 bara för att få somna om.
Och kvart i 10. Sen klev jag upp klockan 10. Och nu står jag här, med en kaffe, mår lite illa men har laddat med
Omeprazol, dessutom är det "that time of the month" så nu är det ju inte bara stressmagen som spökar, utan vi
ska helt enkelt bara ha det såhär. Joy! Kaffe kanske inte är världens bästa idé nu, alltså... ^^

Idag ska jag iallafall åka till Stockholm och gå på date med värsta snygga killen!! Förhoppningsvis får jag följa 
med honom hem efteråt... hahahahaha... ; ) (det vore ju synd annars, för då har jag ingenstans att sova...) ♥

Good times. Och på tal om good, och time, IDAG fyller världens bästa BEA år! 28 snygga år! Och jag har
äran att ha känt henne i 12 år i år, och maaan, har vi haft en massa skoj! Älskar dig, min Bea baby! ♥

Hoppas du har en skitbra BIRFDAY, Här kommer lite oldies;









Postat av: Lajl

omg! undrar hur länge "jag känt dej". känner ju igen de flesta bilderna. o de är ändå fr 2005.

2012-05-12 @ 13:48:31
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0