Låtsas att jag postade det här tidigare idag;

Lite IGÅR-bilder medan jag står här och äter en macka. (Vad hände med att äta ordentligt?
Frukost; en banan, lunch; ingen, fika; två bullar och två kakor, och nu ska jag strax iväg till lite teater
på Leo's skola och sen kören, för att komma hem typ... framåt tio? Heja. Jag är hungrig. Det går bra nu.) 



I hiss innan läkarbesök på Pysk, klockan 8:50... yaaawn... Sen hem till Hanna & fika och träffa lilla Fia-vovven
som Carina hade med sig. Och paj med vaniljvisp, och kaffe. Omnomnom. Sen blev det jobb 11.15. 











Jag fick skjuts till jobbet och de följde med in och handlade lite, sen LÄMNADE de mig (buhu buhu) och sen var 
det bara att längta till klockan 19... sen att kunderna inte ville gå hem när vi stängde är ju en annan story... 
Det är ju så kul att vara kvar på jobbet på fritiden lixom!! 



Hemma på balkongen med tidning, katt, Cola & godis.



Sommarnummer från 2010, 2011 & 2012... : )






Ja det var alltså bilder från IGÅR det. Igår igår igår.
Och jag hann visst INTE posta det innan jag gick iväg och kikade på Leo's teater!
MEN det tar vi i nästan inlägg, nu får det här publiceras tycker jag! Blir så jävla långt annars!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0