A bit messy.

Inatt gick jag och lade mig 00:40. Tog INGEN tablett eftersom jag bara har tre kvar och vet inte om/när
jag får nya. (varför har de inte ringt tillbaka?) Somnade typ klockan 5? Hur bra är det? Inte så bra.
Sov i hundra år och gick upp klockan 15. Inte heller så bra. Nu känner jag mig sjukt tung i hela kroppen
för att inte tala om skallen, och nu är det dags för en snabbdusch och sen sminka och sen gå till kören.
Är inte ett dugg pigg på det, och käken är inte så bra, rösten aldrig bra, jag mår inte så bra helt enkelt.

Men jag vill inte vara hemma heller. Tror jag. 
Jag kommer nog iväg.

Saker är röriga. 
Vill ha längre ledigt och kunna träffa folk jag tycker om.
 

Postat av: Patrik

Tio timmar sömn är ju ändå ganska bra, oavsett vilken tid på dygnet dom blir av. Hoppas du får till lite långledigt så du kan umgås med dom du vill och ladda lite ny energi.


Svar: Man blir så tung när man sovit för mycket... men det var inte ens i ett svep, utan mycket mycket utspritt... ikväll fick jag hänga med sångfåglar jag tycker om så nu har jag lite mer energi! För det 'r ju så bra att ha en massa energi nu när man ska komma hem och varva ner... haha. Alltid tvärtom ^^
Ida

2012-11-22 @ 17:24:16
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Jag tycker du ska införskaffa dig en spikmatta! Det gör bra både för rygg och sömn.

Svar: Man kan lägga dem i sängen också va? Känner annars inte att min stelopererade rygg skulle tycka att det var askul att ligga på en sån på golvet... eftersom jag inte riktigt är normalformad... haha..
Ida

2012-11-22 @ 17:36:14
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0