Återbesök hos bettfysiologen.

Dagen:

Sjukresebuss mot Uppsala kl 9:30. I drygt 40 minuter åkte vi runt i stan här för att hämta upp folk på alla andra
hållplatser innan det var dags att rulla mot Uppsala. Typiskt att min hållplats ligger först... ^^ But it was free! 
Lite urrigt väder at first... Klockan 11:30 hade jag min inbokade tid. It was all good. Hade en centimeters större
gap än sist jag kom dit! Så det kändes ju jättebra! : ) Nytt återbesök inbokat i januari... tills dess: work work.


Efter besöket var det jättefint väder! Då blev man ju lite extra pigg & glad.... : D 



There it is! Stora tegelbyggnaden. (Kaniken) 



När jag var klar hade jag PRECIS missat sjukresebussen hem, med typ 10 minuter, och nästa skulle gå ca
2½ timme senare... så jag bestämde mig för att ta vanliga DYRA bussen. Det blev en liten sväng på stan först.
Varför skynda lixom? Nu är jag hemma igen och ska byta om till mysisar, och lägga mig under täcket med Bella
och SOVA lite. Fy fan vad skönt. Har lite ont i huvudet och är sååå trött!

 

Postat av: johanna

wohow det går åt rätt håll :D

haha men bella på sista bilden! <3

Svar: Skruttesnutten! : )
Jaaa, fast idag är det lite sämre... hmm. Men det blir nog bättre igen.. ^^
Ida

2012-11-07 @ 08:44:37
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Petra

Muppsala verkar vara en riktigt fin stad! Jag håller med ovanstående, vad skönt att det går åt rätt håll för dig!

Svar: Thank you : D
Ida

2012-11-07 @ 14:08:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0