Blattar & lussekatter.

Wohey! Vilken underbar morgon! Klockan är 14:45 och jag äter frukost ståendes framför datorn. HEHE.
Har precis kollat det där SD-klippet som alla pratar om. Underbart. Som Bea sa, "Det får vår hippiefilm*
att framstå som riktigt seriös." Och bara det, lixom! 

(*Hippiefilmen - Det där stora projektet vi åtog oss själva i 3:an att göra som redovisning, vi filmade i
veckor och hade askul och skämde ut oss in public, utklädda, men den blev aldrig klar...  Hahaha...)

Pinsamt att försöka stå och försvara sig när det finns filmat. Lite så. 

Frukosten består av chaité med typ fem sekunder flytande honung i, och två rostade mackor med
messmör och marmelad. Inte blandat dock. Värsta barnpåläggen! Hoho! Har precis garvat åt lite
minnen på Facebook med syrran, det började med att jag uppdaterade statusen ala följande;
"Blonda var de iallafall, luciakandidaterna!"  För det var de. Okej en hade typ lite ljusbruna slingor.
Vilken färgglad sida i tidningen! No, not really. Tycker det såg aaaaastråkigt ut. (Men ni var söta ändå,
tjejer, det var inte det jag menade... ^^) 
Varpå jag fick ett "Du skulle passa som lucia, Ida!". Hahaha.
Då var jag ju tvungen att skriva att jag faktiskt VAR på väg att bli luciakandidat år 2001, jag blev uttagen
att komma och bli fotad och intervjuad på EP (tidningshuset) men jag blev inte en av de som man kunde
rösta på i tidningen lixom. KAN det ha att göra med att jag var där med rufsigt hår och Nirvanatröja, 
sa att jag sjöng, spelade elgura och ville bli rockstjärna när jag blir stor, att jag INTE ville bli lucia,
och att jag INTE sa att jag tyckte om att umgås med mina vänner, rida och önskade fred på jorden?
Hehehehe... Men lite så. Plus att jag var ju inte i NÄRHETEN lika snygg då som jag är nu, mohaha!
Rematch? Njeh... 

Såg att man kunde låta sin katt delta i tävlingen "Årets lussekatt" däremot, det lät BETYDLIGT mer lockande!
Hahaha! Hon var ju bästa lussekatten här hemma då ju! Minns ni? ^^

     <---- Obs obs obs, 2011 alltså! ; ) 

Jebus, jag hade ju massor med bilder från igår som jag inte lade in... och nu är det ju redan asmycket i
det här inlägget... jag får återkomma... kanske borde käka upp min frulle också. Hoho. Klockan = 15:05.
 

Postat av: Patrik

Fast du skulle bli en riktigt snygg lucia, det är jag säker på. Vill du vara en blond lucia så är väl det fixat på två blinkningar :)

Klart du ska anmäla Bella till årets lussekatt, hon passar ju perfekt !

Svar: Haha, jag har iaf INGET blont hår hemma... än... ;) (och inte funderat på att skaffa nåt heller och neeeej jag vill inte vara blond, haha! Men annars så.. du har så rätt!) Mmm, bästa lussekatten!
Ida

2012-11-15 @ 16:28:45
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: johanna

haha lätt bästa lussekatten!

Svar: Absolut! Undrar om hon skulle vilja vara med och tävla.. hehe...
Ida

2012-11-15 @ 16:29:30
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Carro Blomqvist

dom där bilderna är så söta på er :)

Svar: Thank you ;) ;)
Ida

2012-11-16 @ 23:17:46
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0