Bored.

Trött, saknig, uttråkad, och Facebook funkar inte. Haha! I-landsproblem! Jag har redan sovit i soffan i över
en timme. Sitter och äter godis som jag inte är sugen på, och tittar på tv som inte är kul. Ja ni hör ju själva. 
En dusch och lite sova kanske? 

Imorgon är det röd dag så vi kör söndagsöppettider på jobbet. Skönt, två timmar kortare dag med andra ord.
 
Fast det hade ju varit trevligare att vara ledig. Kanske Halloweenfesta lite eller nåt. Inte för att jag är bjuden på
något, det är fan dåligt med maskerader tycker jag!! Det var längesedan man fick klä ut sig... boo-hoo... 


Kolla! Fett & socker! Mmmmm ♥                              Nej, den här bilden har inget med utklädnad att göra! 
                                                                                       Det är bara en av mina mössor..... ^^


Jävlar, saknar långhåret!! Lätt att ordna i mitt fall. Ska bara plocka fram det ur lådan och tupera skiten ur det.
Mohaha. Så det blir som JAG vill ha det. Sen så. (bild från November 2011) 
 
                       

Postat av: Patrik

En sån där gigantisk låda med nötcreme vill jag också ha :) Var finns dom att köpa? Har inte hittat någon där jag brukar handla...

Smidigt att kunna plocka fram långhåret så där :)

Svar: Ica Maxi! : )
Ida

2012-11-03 @ 00:20:52
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Mia

måååh, nötcreme! <3

Svar: Mjummm! : ) ♥
Ida

2012-11-03 @ 13:12:57
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0