I'll be back.

Please don't die, please don't die.... datorn alltså... 
HATORN, som jag även kallar den.
You know I love you but now I also kinda hate you!!

*spara som utkast* x 1000
 
OH nu skriver Mia på chatten, älskade lilla pingla! Jag ska bara jag ska bara jag ska bara!
 
 

....okej nu har det gått aslång tid sen jag började skriva. Fick en massa annat för mig.
Tvättar och chattar och donar och dansar och ska diska... men nu måste jag ner i tvättstugan igen!
Fan det kommer inte hinna torka denna gång heller. It never does. Men då får det hänga och lukta
gott i sovrummet istället. Gör ju inte så jättemycket... ^^ Fan har jag en hjärntumör eller? Jag kan
inte skriva ordentligt. Ni skulle bara veta! Sudda sudda sudda massor... 
 
 

Hittade en skiva som jag kom att gilla massor. Har hört nån låt förut.
Sök på en katt & hitta en annan lixom! LIKE!
 

Postat av: Pieni

You have a better voice than Fallulah <3

Svar: Haha, aw, you've barely heard me! ; ) Hopefully I can put some more videos here later. From the show I mean, soon we will get the video recording! :) Weeee! ♥ (thank you darling)
Ida

2012-11-19 @ 16:56:25
URL: http://frontrowforever.net
Postat av: Pieni

I've heard enough - both live and studio recordings. So I say it again: you have a better voice :)

Svar: Wow, thank you..... ; )
Ida

2012-11-19 @ 17:11:44
URL: http://frontrowforever.net

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0