Juvl, juvl, strålande juvl.

Är förundrad över hur jag lyckades vakna ur den koman jag hade tidigare idag.
Var lam "hela dagen" och sedan var det dags att gå iväg och träna julkonsert. Pepp? No, not at all,
men sen ordnade det magiskt upp sig! Was it kaffe? Was it rosenrot? Was it hänga med en massa 
folk jag tycker om och att stämbanden faktiskt funkade lite bättre än de brukar (alltså en lite bättre
version av sämre)? Maybe en blandning. Det kändes skönt iallafall. Käken gör ont men jag är ändå glad.
(...och att Bella bakat goda kakor till fikat hjälpte nog också till. Inte katten Bella. Sångfågeln Bella.) 

Det var en bra övning! Bästa hittills, vi körde hela programmet rakt igenom och körde även på rätt plats
i lokalen. Hehe. En helt annan vägg att stirra in i! Awesome. Det är ju också ganska skönt att märka att
man kan alla texter utantill när det är över tre veckor kvar. Haaalleluja! : )
 


 
Middag nu då? Klockan = 22:57. 


Postat av: Patrik

Trodde nästan katten Bella hade gjort kakor innan jag läste klart... :O)

Svar: Ja hon är ju himla bra men inte SÅ bra.. tyvärr.... ^^
Ida

2012-11-23 @ 12:11:06
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0