Brinn, hjärtat, brinn.

Bästa övningen på länge ikväll. Vi körde julsånger inför konserten den 15:e december, första halvan av
övningen, och sedan körde vi DANS från rockshowen i våras!! Ååååhhh, det är pinsamt hur fort man lägger 
vissa saker bakom sig men det kom tillbaka fort. FY FAN VAD ROLIGT! Det här vill jag göra, jämt. JÄMT
Och vi körde min sololåt, Since you been gone / Rainbow, och jag trodde inte jag skulle kunna sjunga tack
vare allt crap med rösten och käken (disaaaster cocktaaaail!) men verserna och refrängerna INNAN höjningen
gick iaf rätt bra! Fan det är skillnad på sång och sång alltså. Känner att jag är LITE mer hemma i rockträsket
än i finajulsångsträsket.... ^^ Blev svettig och kastade av mig både skor & tröja efter ett tag. Oh yäh.

Jag saknar det så mycket. Hoppas vi får filmen snart så jag kan grina framför tv:n av nostalgi och stolthet.
Vi borde ju turnera med det här! Really really! Jag vill inte att det ska vara över... Men att vi körde låtarna igen
och håller dem lite "varma" känns ju iaf lovande.... : D ♥ 



Fiiireeee! : D 
Vad är en liten falalalajulkonsert mot detta lixom? 

 

Postat av: johanna

men asså julmusik <3 julkonserter <3 det är nog det jag saknar mest sen jag slutade med kören.. Jag är en riktig julmusikjunkie <3

Svar: Åh, då borde du komma och sjunga med oss då! : ) Det ÄR faktiskt jättemysigt med julsångerna, men mina dumma trasiga stämband sjunger hellre lite råare låtar än så... : )
Ida

2012-11-09 @ 09:07:33
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Mia

Wooow sista bilden! Jag knycker den ;)

Svar: Anade att du fick den härifrån :) den är LOVELY! Säg till om jag ska skicka den i större format ; ) ; ) ♥
Ida

2012-11-09 @ 12:15:53
URL: http://byggmia.blogspot.com
Postat av: johanna

åh ja! hade jag bott närmare hade jag definitivt kommit och mutat mig in i er kör! men det känns lite långt bara för att sjunga julsånger..speciellt när jag inte "sjungit på riktigt" på så länge ^^ men kanske kan pricka in er julkonsert..?

Svar: Den är ju inte alls lika ball & stor som en show, det här är ju i en kyrka lixom... : ) Och jag stoltserar inte med några solon i år tyvärr, visste ju inte ens om jag kunde vara med (vet ju iofs fortfarande inte, pga käken lixom) så jag blev utan! På gott och ont ^^ Det är iaf den 15:e dec... : )
Ida

2012-11-09 @ 13:44:40
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0