Luvz.

Neeeeej det är inge kuuuuul att skriva blogginlägg när internet kraschar heeeela tiden och datorn
bara självdör. All the time. Man vill ju inte ens börja, för man bli när som helst avbruten. Man "sparar
som utkast" var tionde sekund ungefär. Dagens i-landsproblem som fan, but still.

Inatt var jag ledsen, jag hade haft en så bra kväll men sen så kunde jag ÅTERIGEN inte somna trots
att jag denna gång tog 1½ sömntablett, så inatt blir det 2... i den takten tar de slut ruskigt fort!

Hade en låååångtråkig dag på jobbet, sista två timmarna hade vi typ två betalande kunder. Typ tre
som var inne i butiken och tittade. Det, och sömnbristen, och det faktum att magen börjat med sina
hemska magsyreattacker och illamående och blä blä blä, usch, det gjorde inte heller dagen bättre.

Jag somnade i soffan en liten stund men nu kollar jag på film. 13 going on 30. Har hällt upp badvatten
och ska ligga där och vara lam när filmen är slut. Jag är så himla trött. Yawn yawn yawn. Imorgon är
det söndag. Sen är det ledig måndag. Och sen jobb igen. Och jag saknar min kille. Uhu, needy needy. ( ♥ )

 
...och sen kraschade internet åttahundra gånger till men NU har jag laddat upp bilderna, filmen är slut,
och jag ska bada! OCH SEN SOVA HOPPAS JAG! Puss & godnatt!


Postat av: Patrik

Trist med kraschande internet och en dator som självdör, blir ju rätt omöjligt att göra något då. Hade lite problem med Internet för ett par år sen och det var inge kul, men efter att jag bytte kabel (och modem) så fungerar det.

Hoppas du får sova i natt då. Trist att ligga vaken när man vet man måste vara pigg sen... Go natt!

Svar: Det blev två tabletter igår och tror jag somnade efter 2 nångång så det får väl ändå anses som en vinst... (fast önskar ändå det tog bättre)
Ida

2012-11-18 @ 01:11:41
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Sov så gott! Inte provat på att ligga på spikmatta? Det kan göra att du får lättare att somna.

Svar: Nä, bara en gång för tusen år sedan hemma hos Miche. I typ en sekund.
Ida

2012-11-18 @ 09:03:20
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Carro Blomqvist

Åh... du behöver verkligen en ny dator fan!

<2

Svar: Jaaaaa, verkligen!!! Gahh.... ^^
Ida

2012-11-18 @ 21:55:19
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0