Sångfågelfest! ♪ ♫

Tjolahopp tjolahej! Har haft min fina kille här så därför har det varit lite slow här.... (läs: nada)
Han stack hem idag och imorgon är det vardag igen, dvs jobb! Jobbar tisdag, onsdag, lördag & söndag.

I lördags skulle jag hoppa-in-jobba för en kollega men det blev inte alls som jag tänkte. Vi hade fest
med showgruppen kvällen innan och jag drack lite vin, men i slutet på kvällen gick jag över till vatten 
och jag hade asroligt, så jag stannade bara LITE längre än jag tänkt, men var hemma innan 1.
Så, det var absolut inte så att jag stannade hemma för att jag var bakis, utan för att jag, trots att jag
var JÄTTETRÖTT när jag kom hem och trots att jag tog sömntablett, inte kunde somna förrän klockan
hade passerat 7:30!!! Och jag skulle upp klockan 8, så... Inte nog med det, det var hjärtklappning och
panik (just för att jag inte kunde somna) och världens ångest för att jag mådde så dåligt och kände
att jobb skulle bli JÄVLIGT svårt... som tur var, var vi tre stycken på schemat den dagen så det gick
bra att jag stannade hemma. Phhhheeeew, säger jag. Fan jag HATAR att ha sömnproblem, jag hatar
att det varit så så ofta på sistone. Nästan jämt. Provar utan tablett - pissdåligt, och med tablett är det
fan lika dåligt då med. Uääähhh... man blir ju fan inte människa om man inte får sova. Men sen när jag
fått klartecken att jag kunde stanna hemma så lade sig stressen lite iaf, och jag kunde somna.
Vaknade många gånger men fick iaf sova. Gick upp klockan 14....

Ja, och på tal om det då, så har jag idag hämtat ut nya sömntabletter, en annan sort. Så vi får se om det
funkar bättre nu... det hoppas jag VERKLIGEN!! Är så less på det här. 

 
 
ANYHOW, här kommer lite bilder från i fredags, hade en skitrolig kväll med mina sångfågelkompisar, 
men synd att det var många som inte kunde komma! Fast vi var lite drygt hälften ändå typ? Vi snacksade
och åt god mat som Jenny lagat och så DANSADE vi så kalorierna flög, ungefär! ♥ (och sjöng... fint...) ^^
 



                         
                         





 
Det var några lånebilder där i mitten från Eve & Elin... och här kommer en till, när Oskar & jag kör värsta
sexy dance till vad-det-nu-var-för-låt (Ja men just det, "Pour some sugar on me"!), med varsin barstol!
Mohaha! ; ) ♥


Hahaha, gud vad jag hade roligt! Tack alla för en smashingly awesome kväll! ♥ 

Bring me more photos, ni med kameror! ; )
  
 

Postat av: Petra

HATAR att inte kunna sova. Jag tar två olika sömnmedel men ändå somnar jag vid 4 tiden om nätterna. Tar man för mycket är det ju också risk att man sover hela dagen sen. Knepigt det där : /

Svar: Ja det är inte alls roligt.... kombinerar du de två eller byter du?
Ida

2012-11-27 @ 16:18:14
Postat av: Eve

Fy fan! Hate sleepingdisorders! Har ju en period där jag vaknar mitt i nätterna, superpigg, i flera timmar. Och jag menar, man kan ju inte direkt sova tills man vaknar här hemma. *psccch*
Hoppas de nya funkar!(det är inte Propavan va?)

Svar: Jobbigt... jag vaknar tusen gånger om natten men är inte pigg, men har alltid lite svårt att somna om.. men alltid trött ^^ Neh, zopiklon heter de? (låter som ett undervattensmonster)
Ida

2012-11-27 @ 19:55:40
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Petra

Jag kombinerar faktiskt, blev så frustrerad av att ta fyra lergigan som ändå inte fungerade så jag bad läkaren om ytterligare hjälp på traven då fick jag flytande theralen. Får se hur det artar sig... har du starkare piller? Du behöver ju inte skriva ut här om du inte vill.

2012-11-27 @ 21:42:50
Postat av: Petra

Såg precis att du hade skrivit Zopiklon när jag tryckte på knappen. Jag hade de under namnet imovane för många år sedan men de fungerade inte för mig. Har gått igenom en hel drös med sömnmedel och det bästa har ändå varit Lergigan, trots att de inte fungerar nu, och sämst Propavan eller kanske Mirtazapin (Remeron).

Svar: Ja de sa Imovane på apoteket, fick bara en billigare variant med samma verkan. Vi får se. Den här natten var bättre än många andra iaf! : )
Ida

2012-11-27 @ 21:46:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0