The usual late thursday breakfast.

Idag vaknade man till ett lite vitare landskap än igår. Fint tycker jag! Mycket ljusare!
Men det ser ändå lite för blött ut på marken... där man ska gå, lixom. Slaskigt. 
Det blir nog vinterkängorna på ikväll när det är dags att gå och sjunga! Mina snygga
med kardborrband från Stadiums barnavdelning.. hihi... : ) ♥

Jag håller på att tvätta, och tok-sms:a med lillasyster, kommunicera som fan på facebook
(med en dator som stänger av sig mitt i allt, lite då och då, som vanligt), och tévattnet
bubblar i vattenkokaren.... frukostdags! Klockan är ju ändå... halv två...

Från sovrumsfönstret & balkongen! : )  Det ser mindre ut på bilden än vad det är... ser jag nu...



Postat av: Mikxki

Fin bild :)

Svar: Tack så mycket : )
Ida

2012-11-30 @ 16:39:58
URL: http://mikxki.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0