Effing papers......

Får panik över det TJOCKA häftet med frågor man ska svara på inför läkarbesöket imorgon,
med bl.a. ritade människokroppar där man ska märka ut var man har ont och beskriva det
med sex olika smärt-alternativ. Whatta fuck? Och sen beskriva på en skala mellan 1 och 10
hur jobbigt det är att äta 10 olika sorters mat (??) och sådär. Men hur fan avgör man det?
Hur svårt är det egentligen för mig att äta äpple? Är det 5 eller 6 eller 7? Var går egentligen gränsen????
Jag kanske inte ens ätit äpple på sistone? Vad gör man dååå? Nu får jag ju genast ondare bara av att försöka
ta mig igenom papprena... mååhhh..... JAG HATAR PAPPER!!!!! Varför ska allt vara så jävla krångligt??!!!
Jag har ont, vi vet ju i stort sett varför, bara fucking hjälp mig!!

Måh. Anger. 


Fråga 19. Är du eller dina föräldrar inflyttade till Sverige från ett annat land? Om Ja, från vilket land?
Alltså, HUR kan det på något sätt vara avgörande i ett käkproblem.....? (ville jag svara, men svarade Nej.)

Jaha, nej jag ska väl gå och byta piercingsmycket till ett annat med kulor som jag kan skruva bort så jag
kan plocka bort ringen vid röntgen imorgon. Tänkte ta ett bad men klockan blev så jävla mycket. En dusch
får räcka. Sen borde jag sova om typ en kvart. Oh good luck. 

Hoppas det går bra imorgon... jag är fan nervös..... 

 

Postat av: Elin Ji

Det kommer gå fint!! Jåller tummar och tår. Följer uppdateringar under dagen! Kram puss <3

2012-10-20 @ 00:21:14
Postat av: johanna

Det kommer gå bra, håller tummarna för att du får den hjälp med käken du behöver!! :)

2012-10-20 @ 10:54:39
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Ida

Lycka till! Hoppas det går bra!
Jag skulle vilja fråga om lösen till andra bloggen om jag får? :) Inte för att vi känner varann men har följt dig så länge o är nyfiken :) ...oj det lät nästan som stalking! Haha

2012-10-20 @ 11:47:57
URL: http://asfaltblomma.blogg.se
Postat av: Helen

Lycka till!

2012-10-20 @ 14:01:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0