Viloläge.

Det är kallt ute. Det luktar snö. Utanför jobbet luktar det även strips & friterad fisk (om vinden ligger
på från McDonald's-hållet), och när man kommer i närheten av mitt hus så kan det lukta ris och
nåt gott wok:igt från Chop chop. Haha. Det är iallafall MYCKET bättre. 

Nu har jag överlevt mina fyra hel-arbetsdagar i sträck, med bara en endaste liten pyttesovmorgon sedan
förra måndagen. Det var i fredags det, då sov jag lääääänge. Jag behöver sånt. Jag behöver sånt mycket
oftare än såhär. Men nu blev det ju så, i och med att jag hade läkarbesöket i lördags och då var tvungen
att byta arbetstid, och tog igen den i måndags istället. Och i torsdags när jag fyllde år så var jag också
uppe tidigt eftersom systrarna bestämde Västeråslunch. Det känns verkligen att jag tappat en massa
sovmorgnar. *yaaaawn* Men nu är jag ledig, i FEM dagar!! Så himla skönt!! Och jag längtar SÅ MYCKET
till på lördag för då kommer min älskade saknade pojkvän hit... åååhhh.... ♥ Imorgon ska jag fan sova
ända tills det är dags att göra mig iordning för kören på kvällen (går hemifrån vid 18). Fatta vad skönt
det hade varit. Eller okej, inte för länge kanske... för för länge.... då blir man ju bara snurrig. Men jag
skulle, helt ärligt, kunna sova i ett helt dygn om jag inte hade nåt annat för mig. Har så himla svårt att
SOMNA, men när jag väl somnat så är det jääävligt svårt att komma upp....

vI

Postat av: johanna

ååh jag vill också vara ledig i 5 dagar, herregud så skönt!! Sovmorgon vore också bra!

Svar: Ja, det är för att jag jobbar varannan helg, och så varannan är jag ledig, och eftersom det är halvtid men jag kör heldagar så blir det färre dagar. Så varannan vecka får jag långledigt. VÄLDIGT välbehövligt... det är då jag får hinna träffa karl'n och sådär : )
Ida

2012-10-25 @ 09:44:09
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0