Pin cushion queen

Såhär kände jag mig ikväll.... I'll show you why!




För ikväll fick jag akupunktur för käken! Jag var i goda händer ( ♥ ) och Eve förevigade stunden... ^^


Förutom de här i ansiktet fick jag även i musklerna i axlarna & i nacken... 
Hej, jag är en spänd jävel!

Och så kom jag hem efter övningen ikväll och städade, rensade och grejade.
Åt nyss middag, ståendes framför datorn, och nu måste jag sova.
Imorgon ska jag upp tidigt och ringa en sjukgymnast i Västerås, sen somnar
jag nog om lite, och sen är det bara att styra upp det sista inför kvällen! : ) 

Godnatt!
 

Postat av: Patrik

Akupunktur är bra, tror egentligen mer på det än en massa konstiga meduciner. Samtidigt är det väl lite olika vad problemet är och hur man reagerar på akupunkturen, så ibland är det kanske bäst med en medicin.

Hoppas i alla fall att det fungerar på dig så du kan börja fungera igen, med mat, sång och allt annat :)

Svar: Thank you! Ja lite nålar och lite massage och lite annat fysiskt tror jag också mer på. Nu gäller det att hitta nåt som fungerar.... I'll try anything....
Kram!
Ida

2012-10-12 @ 09:19:32
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0