Saturday. (för att göra gårdagens rubrik förvirrande...)

Sådärja, då har man jobbat lördag igen då. Tredje i rad. Det har jag redan påpekat, så vi skippar det.
HA! Nä, det gjorde vi ju inte.... ehh... Ja...

Efter jobbet gick jag till Ica för att köpa lite mat, och jag vet fan ALDRIG vad jag ska äta längre!
Blev skitsugen på wraps med kycklingfärs, grönsaker & mangoraja, MEN... eftersom jag inte kan gapa
ordentligt så var det ju typ sämsta idén på länge! Typ lika dålig som häromdan när jag var på Ikea och
köpte - avgammalvana! - en KORV utanför kassorna, hur bra gick det tror ni?! Nej just det. Fick ju inte
in fanskapet i munnen. Fick bryta bitar av brödet och stoppa i munnen, sen bita/slita av lite korv med
tänderna. GLAMMIGT. Satt där med en sjuåring och en fyraåring och jag hade ju SÄMST ätstil av alla. Heja.

Så, nej, inga wraps. Pasta har jag redan ätit i några dagar. Soppa har jag ju hemma men det är man ju också
rätt less på efter de senaste veckorna... Och kött bör man ju inte tugga heller, tydligen, det är inte så "snällt".
Men jag har vårrullar i frysen, så det blir väl det, nudlar & wokgrönsaker. I små bitar, typ. Sure, jag överlever...

Åsså hade de cheddarpopcorn för 8:-/påsen!! Hurraaa, gottgottgott. Köpte bara en påse. Bra där.
Popcorn kan man inte heller äta "som vanligt" (typ trycka in så mycket det går på en gång i munnen),
utan nu får man lixom ta ett i taget och lirka in. Gärna luta huvudet bakåt också så de trillar in rätt.
 
 

 
Ikeabilder från häromdan;

 
♥ ♥ 

Postat av: Patrik

Trist att inte kunna äta som man ska... Du kanske borde ha en sån där purémaskin eller nåt. Då är det ju bara att köra igenom vilken maträtt som helst så blir det som barnmat i andra änden...

Barnmat kanske vore ett alternativ? Finns ju en massa färdigrätter i burk bara att värma.

Svar: I know!! Det glömmer jag alltid bort, även fast storesyrran påminner mig. Deras (Sempers?) Örtagårdsgryta är ju helt toppen, lite salt & peppar bara så! Fasen att jag glömmer det hela tiden. : P
Ida

2012-10-06 @ 20:25:37
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Caroline

Som herrn här ovan säger måste ju barnmat vara det absolut bästa alternativet för dig. Dessutom smakar det ju faktiskt helt okej med lite extra kryddor på. Sen kan jag ju bara rekommendera dig att försöka stressa mindre (hur svårt det än är). Jag lider av samma käkproblem som du, om än inte i lika allvarligt tillstånd, och jag märker att ju mer jag stressar desto sämre mår lederna i käken. Hoppas att allt löser sig så småningom! :)

Svar: Jag VET att det är så... men man blir ju inte mindre stressad när man inte får någon hjälp av läkarna? : / Så jävla dum ond cirkel. Och så kan jag inte göra det jag älskar mest av allt - sjunga - så då blir jag ÄNNU MER stressad och dessutom jävlig deppig.... : /
Thank you...
Ida

2012-10-06 @ 22:06:07
URL: http://oddities.blogg.se
Postat av: Mia

Finaste bästa killarna! <3

Svar: Hähä, ibland kan de! ; D
Ida

2012-10-07 @ 01:06:37
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: Petra

Nu håller vi tummar och tår för att du får någon konkret och bra hjälp imorrn! Lycka till!

Svar: Tack snälla! : )
Ida

2012-10-07 @ 19:38:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0