Söndagsrit!

Den där känslan när man RITAT FÄRDIGT. Underbart.
Inte för att jag känt mig det minsta stressad denna gång, jag har ju haft god tid på mig
och jag sköt inte upp det till sista stund heller! Heja! Live and learn lixom.. jag har ju
haft lite för mycket fritid på sistone, kan man säga... men det ska det väl bli ändring på
här nu när karlarna är i Sverige igen! Yeeeeah! : )

Och klockan är 23:20 och jag har jobbat idag. Ska även jobba (heldagar, zzz) måndag, tisdag
& onsdag också. Ja, eller hur, gnäll gnäll. Men jag är fortfarande bara halvtidsanställd och det
blir lixom över 1½ veckas arbetstid på fyra dagar. GÄSP. Är supertrött efter idag så blir lite
orolig över energin... Men jag har ju en bra EFTERLÄNGTAD helg att se fram emot sen!! 
Haaaalleluja. Och sen blir det november också, nästa vecka. Fy fan vad fort tiden går ibland.

Nu ska jag äta en mandarin! Nej så heter de ju inte. Satsuma heter de. Fast först ska jag tvätta
bort blyertssotet från händerna... och sen pussa lite på katten. Och kolla på sexprogram på tv. Hehe.

 

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Oavsett det heter mandarin eller satsuma, så kommer jag nog alltid säga mandarin :P

2012-10-22 @ 23:56:34
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: william

så söt:D

Svar: She iiiis : )
Ida

2012-10-23 @ 13:54:36
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Thess

Tack vännen! Fick en liten glimt av teckningen nyss. Så JÄVLA bra ;)

Svar: Yay! : D ♥ Tack snälla!!
Ida

2012-10-23 @ 20:02:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0