Take it easy.

Man ska inte skriva för mycket om sitt jobb på bloggen, det kan ju bli fel om man skulle skriva en massa
tråkigheter lixom! Out in the open. Så jag gör inte det. Ni som känner mig vet, men idag tycker jag iaf att
det känns lite extra sorgligt, då en fantastisk kollega blir uppsagd, och att jag dessutom jobbat sista dagen
med en annan fantastisk kollega, för nu på nya schemat jobbar vi aldrig samtidigt längre... det kanske bara
blir så året ut, men ändå, det känns så himla tråkigt! Såååå tråkigt! Vi är ledsna båda två men hoppas att
vi får en ändring på det snart. Och kollegan som slutar kommer vi såklart sakna massor. Alltid.

Och så fick jag en sockrad donut av M innan vi gick hem, omnomnom, jag tyckte inte den var tillräckligt söt
så jag hade aprikosmarmelad på den. Oh yeah! För sån är jag! Tack M! ♥ : ) Vi åkte även och handlade och
sen körde hon hem mig, så jag passade på att handla kattsand också. Tungt! Det har regnat ute hela dagen
idag och nu efter jobbet hade allt frusit till is! Så det är helt scheisse halt ute! Kör försiktigt allihopa!!!

Mjaha, vad blir det för middag idag då? Inte vet jag. Har rester i kylen (indiskt - korma - massa grönsaker 
och potatis och gott och bonusbacon i jättegod sås!) men det blir så tråkigt om man bara äter samma rätt
hur många mål som helst i rad. Så nu måste jag slänga in nåt annat emellan känner jag. Pasta kanske?

Nu har jag lyckats få skjuts till imorgon också, wonderful! Let's make a day out of it, lixom. 
Ser faktiskt fram emot att träffa sjukgymnast, de verkar skittrevliga och det ska bli spännande att se om
de har nån bra plan för mig i mitt arbete med käken. Och allt runtomkring. Är ju typ stelast i världen i
nacke & axlar lixom... and it's all hänging ihop... med lite tur får jag säkert ordning på stämbanden som 
bråkat i över två år, också!!! Pleeeease! ♥ Vill vill vill, I'll do anything! 
 


Njääeej, om man skulle ta och..... göra nåt..... 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0