Tröttma AB.

Om någon undrar (självklart gör ni det!) så har jag INTE varit piggare på jobbet igår och idag!!!
Herreeeeeeeminguuuuuuvd vad trött jag är. Energinivån ligger på sisådär minus 120 och trots att
jag går och står, så nickar jag nästan till ibland. Sick? Sick. Gick t.o.m över till Godisgallerian 
och köpte lite CHOKLAD för att få i mig socker, och så kaffe på det.... funkade väl en liten liten
stund men sen blev det dipp igen. Såklart. Nu ska jag gå och lägga mig, sen ska jag vakna av
alarmklockan och kolla på Hollywoodfruar. Sen får vi väl se om jag orkar fixa någon middag eller
om jag somnar om efter det!

SNARK! Nu somnade t.o.m min vänsterfot, SÅ trött är jag! 

En..... dag........ till............

 

Postat av: johanna

Samma här!! igår höll jag på att somna på tangentbordet!

Svar: Det är så jobbigt!! Det försvinner ju lixom inte av sig självt heller... zzzz.... man känner sig sjukt knarkig.
Ida

2012-10-23 @ 22:16:50
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Patrik

Trist att vara så trött, man blir inte helt närvarande då. Får väl hoppas du sover sött i natt och vaknar utvilad i morgon då, men det är väl inte det lättaste.

Blev galet sugen på choklad nu när du skrev om det. I lösvikt... skumnallar med choklad, risbräck... gott :)

2012-10-23 @ 23:41:06
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0