Vid pennan.

....nu är det enligt klockan den 15:e, och saknaden blev med ens trettio gånger värre..... ; ) ÅH! ♥
 

Och jag står här alldeles blyertssotig om händerna, efter två projekt! Ett ritjobb på beställning och
ett som jag bara hade lust med. Jag önskar jag hade en bättre arbetsmiljö för detta, nu står jag lixom
- obs, STÅR! - vid köksbordet (barbordet) och ljuset kommer från en liten fönsterlampa på fot, som jag
tagit av lampskärmen på, och ställt här bredvid mig på bordet. Sämst! Säkert JÄTTEBRA för mina
redan spända axlar.... jääättebraaaa.... Och sen skulle jag behöva utöka pennförrådet lite, och sudd,
och de där stompfarna (som man suddar till linjer & skuggar med, bästa!!), I need more more more. 

Borde rita oftare. För att hålla igång det, för att bli BÄTTRE! Får sån ångest när jag tittar på andras verk
och tycker typ att jag är SÅ DÅLIG. Fastän jag vet att jag inte är det. Men man är ju såååå mycket
sämre än såååå många andra. Jobbigt läge! Så man vill ju titta på andras och lära sig nya saker kanske,
men samtidigt vill man inte kolla alls. 

Oh well. Den ena bilden får ni kanske se i slutet av månaden, den andra får ni kanske se i den andra
bloggen, om alls! Det blir säkert bra.... haha.... Fan nu har typ alla mina tår på vänsterfoten somnat. Aj?


(bild från ritjobb i augusti) 
 
 


Postat av: Patrik

Fast i mina ögon är du en av dom bästa när det gäller att rita. Visst, det finna många duktiga men alla har sin egen personliga stil så det går inte att jämföra. Blir lite som att jämföra äpplen med kokosnötter... Du är helt enkelt bäst på det som du gör!

Svar: Tack snälla Patrik : )
Ida

2012-10-15 @ 11:37:32
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Thesss

Håller med Patrik där, Ida du är bäst, jag vet i alla fall ingen som är bättre och som jag vet levererar som du gör. Här har du en stamkund ;)

Svar: Tack hjärtat :) ♥
Ida

2012-10-17 @ 20:09:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0