Vinterland.

Nu har vi släppt biljetter till vår julkonsert! Köp biljetter på Johanssons Presentaffär
eller klicka på bilden för att komma direkt till biljettbokningen online! ♥



Om inte annat kanske vi ses på stan på lördag när vi är ute och gör reklam.... : ) 
  

Postat av: Eve

Helt galet! Hur lyckades du med den inbäddningen? MIn funkade inte. Så det blev bara biljettbokningsdelen. Och den bild.

Svar: Såhär gör man: Jag sparade bilden från Facebook och lade in den som vanlig bild i inlägget (500 bred så man ser all text ordentligt), sen så gick jag in på biljettbokningssidan, kopierade adressen, gick tillbaka till bloggen, markerade bilden, tryckte på gemet (till höger uppe i menyn ovanför inlägget, där man gör länkar), klistrade in länkadressen, valde "öppna i nytt fönster", tryck okej/spara, tadaa! : ) Så gör jag alltid, använde inte koderna från forumet.... ; )
Ida

2012-10-26 @ 08:16:53
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Natalie

Bokat!!!

Svar: Åh vad roligt : D Hoppas käken hinner bli bättre tills dess, igår kunde jag iaf sjunga mer än på länge : D (but it hurts)
Ida

2012-10-26 @ 11:17:49
Postat av: Carro Blomqvist

åh vad mysigt med julkonsert!!

Svar: Oja! Ännu bättre när jag inte har sångförbud! : D Fast får fortfarande ta det lite lugnt,men jag har ju ett tag på mig att bli bättre, förhoppningsvis! ♥
Ida

2012-10-26 @ 13:27:01
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej det är inte ett gem, det är ju en KEDJELÄNK såklart... men nästan! ^^ Höhö.

2012-10-26 @ 14:51:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0