You're the voice!

Tänk att man vill så mycket mer, när man inte "kan"...
Så känner jag iallafall. När rösten/käken var på väg att paja kände jag bara
"Jag måste ta en paus, jag måste ta en paus NU!!" men nu när jag är tvungen
att pausa så vill jag inte. Kan inte. Det går inte. Jag vill så himla mycket.





Repbilder av Ola Berglind från 26/4.
Lägger upp HELA bilderna sen. Det här blev bara ett litet egokollage.


Jävla SKIT, rent utsagt! Imorgon är det rep igen och jag ska sitta där
och försöka vara TYST, som helt plötsligt är svårare än någonsin.
 
Okej, ge mig dans-solo, BARA? Hmm, kanske blir svårare på just julkonserten........ ^ ^
 
 
Förresten har jag inga sömntabletter till inatt, måste köpa nya imorgon.
Snälla snälla snälla kroppen, vi kan väl försöka sova ändå?   P å   n å t   s ä t t ?  

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0