Cat wrapper.

Sådärja, då har vi slagit in paket, och jag har städat (i vardagsrum/kök & badrum iaf), och diskat.
Vilket fredagsmys! Med Imogen Heap och rökelse. Middag har jag ätit också. Heja!

Det hade ju inte varit helt fel att runda av med ett rejääält bubbelbad... I might just do that. 




Omnomnom.... låt bli! 
 

Postat av: Harriet

Haha.. min första tanke när jag såg bilden på presenten var "Men jösses, vågar du verkligen visa innehållet här på bloggen innan han fått presenten, tänk om han ser." Sen kom jag på att han är fyra och kanske inte läser din blogg.. *slår sig för pannan* duh!

Svar: HAHA, men jag tänkte också så först, fast sen kom jag också på.... att han lär nog inte se det, nej.. sen var ju hans mamma (min lillasyster) ändå med när jag köpte den så det är ju ingen big suprise ruined heller ; ) Hihi.
Ida

2012-09-29 @ 13:19:23
URL: http://phergon.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0