Holly-woohooo-d!

BÄSTA Hollywoodfruar-avsnittet EVUH!!!! Hahaha, jag döööör! : ) Hur hur hur HUVR kan detta skeee?
Satt med middagen samtidigt men kunde inte äta, handen med gaffeln fastnade lixom i luften, och jag
bara satt och GAPADE! ( - vilket skulle kunnat vara mycket större om det inte vore för käkjäveln..)
Alltså Gunilla!! My lord!!! Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva det jag nyss såg och hörde.
Underbart. Bra TV, helt klart. Fucking outstanding.

Heeeelt otroligt. Vilken människa.


 
 
Kan inte släppa det riktigt.




Nåja! God mat, man får inte ta för mycket på gaffeln direkt, för då går den inte in... men ändå! Fast föda är
ju iallafall jäkligt mycket roligare än soppa. Ikväll blev det pasta med kräftstjärtar (sås på matlagninsgrädde,
vitt vin, citron, lite krossade tomater, vitlök, fiskbuljong and everything yummie), och tomat & mozzarella till.
Aj aj aj i käken men gott gott gott i magen! ♥ Imorgon ska jag ringa direkt till Käkkirurgen i Uppsala eftersom
hjälpen jag hittills fått från "hemmaplan" är SÅDÄR. Så jag går direkt på kärnan. Hoppas de tar emot mig...

Bella tycker att det är en bra idé att börja löpa, men det tycker inte jag, så hon får p-piller. Tills de kickar in
så får jag lyssna på hennes skönsång, och i värsta fall vara beredd på att torka lite fläckar de närmaste
dagarna... I hope not!! Shuuut the fuuuck uuup, vill jag säga, till min älskade lilla trollunge. Loveyou/hatethis.
 

Postat av: Patrik

Du får mig att fundera på att skaffa TV när du skriver så där :) Det har ju hänt förut att du bloggat så jag fått lov att kolla på nån playkanal på webben (som när din syster lagade mat i halv åtta...).

Håller tummarna för att dom tar dig på allvar i Uppsala och grejar något med din käke.

...Så Bella har mars i september? :)

Svar: ALLTSÅ DET ÄR SÅ BRA!! Så mycket draaaaamaaaa! ^^
Thank you! Hoppas de fattar hur fucking jobbigt jag har det och lagar mig. Uäh. Fast jag är livrädd att de ska vilja operera eller nåt...

Ja hon är inte riktigt klok. Belly.
Ida

2012-09-18 @ 22:39:25
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Anonym

Det är inte så att du fått öroninflammation? Det kan komma och gå mindre eller mer och gör så ont att man vill dö. Just i käken så man inte kan äta och upp i öronen.

Svar: Det tror jag inte eftersom jag haft problem med käken i ca tio år, och fått det konstaterat att det är just stress & sammanbitningar. Det vore världens mest utdragna öroninflammation isåfall... men tack ändå för the brainstorming : D
Ida

2012-09-18 @ 23:44:43
Postat av: Eva

Hahaha!! Alltså Gunilla!! Vem är hon?? Vart kommer hon ifrån? Inte denna planet iaf!! ;)

Svar: Helt klart inte denna planeten, nej!! ^^
Ida

2012-09-20 @ 23:04:03
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0