It's so FLUFFY!!

Nu har jag nyst (.....nysit?) typ femton-tjugo gånger om dagen i hur många veckor som helst.
Tänkte min kropp bli förkyld någongång eller ska vi bara gå runt och vilja ha uppmärksamhet såhär?
Tjo, tjo, tjo. 

Har jobbat, 11-19, sen hem till Elin & Herman och repa lite. Blev hemkörd av Elin och drog en liten
handling på Willy's (Chilly's) ihop. Hemma efter 21. Nu kanske man skulle ta och fixa middag?
Jag har ingen aaaaaaning om vad jag ska äta. Vill göra sallad men det är inte tillräckligt mycket
för att bli en hel middag. Mest som tillbehör. Har inte ens själva SALLADEN, utan bara tomat,
mozzarella & pesto, lite så tänkte jag... avokado köpte jag nyss. Yummie. Men som sagt, det utgör
ju inte en hel måltid kanske. Jag ORKAR inte tänka. Vitlöksbröd? Mohaha. Tror jag har tre köttbullar 
i kylen.... Förresten är jag trött på mitt hår, det är för platt. Jag kräver ju så mycket mer volym än detta.
Men hur funkar det här med kort hår egentligen? ^^


 
 

Postat av: Mia

Jag tycker att den är asfin som den är. Värsta sassyclassy lady ;) <3

Svar: Tack finaste ♥ ; )
Ida

2012-09-05 @ 22:26:15
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: S.

Oh, avocado! kom på nu att jag köpte 3 för 10.. kanske dags att börja äta dem så de inte förstörs, om de inte redan är det dvs.. :P

2012-09-06 @ 06:24:48
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0