Kl 21:00. Tick tock tick tock..

Alltså.
Ikväll gäller det.
Hollywoodfru-Gunilla, lilla stackars dottern, och musikvideon.
Jag är SÅ PEPP.

: D


Och annars då, tackar som frågar, jag har jobbat och det har gått bra. Varit LITE förvirrad känner jag,
men inget som medförde några problem, hahaha. Vi har fått in massor av jättefina "Pippi"-style-accessoarer
på jobbet den här veckan, ni vet, som den där klassiska stickade tröjan? Såna har vi givetvis också. Men nu
har det kommit in en massa fina vantar, tubhalsdukar, benvärmare, ullstrumpor, även bebis-grejer, i samma
mönster. Tror de kommer sälja jättebra! Jag är sååå sugen på de gråa vantarna men jag FÅR FAN INTE köpa
några fler vantar!! Jag har så jävla mycket vantar & halsdukar!! Måååhh.... : ) 





Jävla skitväder är det också. Det får fan inte vara skitväder, jag råkade glömma mina gummistövlar i Stockholm
nämligen. Men det ska bli fint, har jag läst....? Nångång framöver.... ^^



 

Postat av: Carro Blomqvist

men åhhhh va fint... å jag som är typ nästan pank nu... faaaan. hade ju gärna köpt massa grejer... benvärmare, tubhalsduk, strumpor, vantar o mössa... åh nu blev jag lite ledsen, kanske finns kvar i slutet av september?

Svar: Det vet man aldrig.... : ) Men det är ju inte så långt kvar. Kanske : )
Ida

2012-09-04 @ 21:01:35
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0