Knitted.

Fredag! Även den ledig, som igår. Imorgon jobbar jag dock. Ledig söndag iallafall. Det hade egentligen
varit hel-ledig helg om jag inte hade bytt ett arbetspass med Alexandra. Men det känns helt okej ändå!  

Idag sov jag till klockan 12 och sen åkte jag och passiv-storhandlade med lillasyster! MED BILEN! 
Woop woop! Hon har haft körkort i en vecka nu, ascoolt tycker jag. Jag passade på att köpa kattsand.
Såntdär tungt som man inte orkar bära från Ica ändå... Sen ska jag slå in paket med Bella, det brukar
hon ju ALLTID vilja hjälpa till med! Mommy's little helper! ♥ Det är Viggo som har fyllt 4 år, han har kalas
på söndag. Skönt att INTE jobba då, och behöva komma sent till kalas, som jag ALLTID gör annars.

 
Jaha, nähä, om man skulle ta och ägna lite tid åt  S T Ä D N I N G  också kanske....!!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0