Oj, time flies!

Fick ny energi & ny styrka av kärlekssamtal på Skype. Och så maxade jag den energin med lite
morotskaka med tvåcentimetersglasyr efteråt! Tack syster! Nu kommer jag aldrig kunna sova! ^ ^
Socker är grejen.... 

(och ett stort glas vatten och en sömntablett)
 

Dags att värma vetekudden och lägga över halva ansiktet igen då. Det är ganska skönt faktiskt.
Den ska värma upp käken lite.. men jag har ju min lilla speciella egenskap, att inte kunna sova 
om jag inte har täcke över örat.. så att få ha den där lite småtunga VARMA kudden över örat
är ju supermysigt! Ännu lättare att komma till ro, då! ...Okej, förutom inatt då, guvd så oroligt jag sov.
Men så skulle jag upp tidigare, och öppna på jobbet själv... så det var nog därför. Så fort det blir
lite annorlunda i rutinerna så rubbas allt. Somnade efter ett, trots att jag tog sömntablett typ halv tolv.
Vaknade vid fem och kunde inte somna om. Och sen låg jag där och blundade lite av och till och drömde
korta korta mardrömmar och vaknade tusen gånger till, innan det var dags att gå upp klockan 8. Herregud.
Imorgon jobbar jag iallafall vanligt tid... 
 
 
 
 
 

Kärlek.
Det finns inget bättre.
Det finns inget annat.

 

Postat av: Natalie

Jag kan inte heller sova om jag inte har täcket över örat. Det är lite jobbigt då jag lagt mig till rätta och M säger något. Då är jag ju tvungen att ta bort täcket och säga: va? Och så måste han upprepa det han sa. Sen tror jag att han pratat klart och jag lägger mig till rätta igen. Nähä, då hade han mer saker på hjärtat... Så där kan det hålla på i evigheter!!!

Svar: Veeet du att det är en typisk sånhär adhd/add-grej? I've heard. Och jag har hört talas om, och även blivit tipsad om, att testa "bolltäcke" eller "kedjetäcke" som man kan få låna av, hmm, kommunen (?) på nåt sätt. Det är tyngre än vanliga täcken och det lixom omsluter en så man sover bättre och blir lugn.. jag vill ha!!
Ida

2012-09-27 @ 13:25:24
URL: http://nataliediana.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vi har ett bolltäcke på jobbet, men de går nog att få tag på via typ habiliteringen. Annars finns det en butik i Västerås som heter Varsam. De borde ha. Fast de är förmodligen skitdyra. Till för rikemans-dampare... :-)

Svar: Ja, såna är svindyra. Är man lite dum i huvudet, som jag är, så får man nog låna ett, har jag hört. Haha ^^
Ida

2012-09-27 @ 22:14:15
URL: http://nataliediana.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0