And the sugar and the fat and the sleep.

Man kan ju TRO att man ska bli uttröttad och kunna sova lättare efter showträningar och sådär,
som kräver en massa kropps- och hjärnarbete. Jag tog en sömnis alldeles för sent, typ halv ett-ett,
men sen kunde jag ändå inte somna förrän klockan var typ 4? Snark. Fast med mindre snark.
Uppe I Varv AB? 
 
Borde väl iofs LAGT mig ändå, och inte varit uppe och stått vid datorn och sådär... då hade jag kanske
somnat lite tidigare. Men men! Jag var ju tvungen (!) att fota mina snygga matchiga kläder, same same
rosa tröja & sport-BH och nya snygga träningstightsen, allt från mitt jobb. Oh-la-la!

 
Och HUR sugen är jag inte på att åka och tatuera lite mera på min snyggaste arm? Typ JÄTTE? : ) 

- - - - -

Jaha, och idag då? Jag sov till klockan 14!! Och det var jävligt skönt! : ) Bella är bästa snoozekompisen. ♥
Klockan är halv 5 och jag står i pyjamas. Ikväll blir det nog fredagsmys med Hanna & kidsen, kolla film
och äta lite fett & socker, typ. Superbra! ♥ Helst ett lite gladare fredagsmys än för 2 veckor sedan.
 
                  

          Bild tagen exakt precis nyss!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0