Good day, sir.

Viiiiilken härlig dag! (lalalalaaa, lalalalaaa, lalalaaa) ♪ ♫  .... (hrrrm) ....

JA! Började med att gå upp klockan halv 9 på min leeediga dag, för att bli upphämtad kl 10 
av lillasyster som skulle iväg på möte, och jag skulle passa Viggo under tiden. Det var superfint
väder så vi tog en sväng på stan! Kollade runt på leksaksavdelningen på Åhléns... gick ner till
hamnen och matade ankorna med bröd & digestivekex... gick till nya leksaksaffären på Kungsgatan
och kollade på ännu mera grejer... hade det mysigt helt enkelt!



Sedan när Hanna var klar så mötte vi upp Elin & Molly (som varit på BVC och fått sprutor, lillskruttan!), 
åt god lunch & fikade på Wendy's. Sen lite mera gå-på-stan, sen hem till Hanna och hänga där en stund.
Eija som gjorde "dokumentären" som ni såg igår kom förbi och visade lite foton som är tänka till reportaget
i nästa vecka. Jag okej:ade alla, och vi tog även ett par nya bilder så det finns lite på mig i korta håret också.
Lite oförberett men det blir säkert skitbra! Hihi! 

                       
                                     (Klicka på bilden för att komma till youtubeklippet)


                        
                            "Som Nick!", sa Viggo, som fick Spidermantatueringar av mig. ♥ 

Sedan hann jag hem och vända, äta lite kex (ankmat?) och sjunga upp. Massor. Det behövdes.
Sen till träningen vid 18, vi roddade en massa stolar så vi kunde öva på upptejpad "scen" - med rätt mått,
och så körde vi lite blandade låtar och även hela showen rakt igenom. Finally! Det börjar kännas bättre nu!
Fortfarande stressad och lite bortkommen i hjärnan ibland, men det ser ut som att det finns ett ljus i slutet
av tunneln ändå. Haha. Och i slutet av tunneln fanns även McDonald's. SOM VANLIGT. (Love you guys!)


Oskar & Hanna är så jävla REDO! ♥ 
   

Postat av: Eve

Ååhh vad jag missade igår alltså! Damnit!

Svar: Ja det var en skitbra övning! Synd att du inte kunde komma! Men jag kommer iaf jättegärna till dig & dansar imorgon :D
Ida

2013-04-12 @ 05:24:45
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: - rebecca

Alltså. Vadfan gör hunden?! hahahahahah. Alltså den där statyhunden. Den som sitter/står/chillar? hahaha. dör.

Svar: Den sitter på rumpan och balanserar en sockerbit på näsan? Jag har tyckt att den har varit mycket märklig i alla år.... ^^
Ida

2013-04-12 @ 17:57:13
URL: http://rockslampa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0