Måndag, vardag, ledig dag.

Eve har fotat en massa schyssta backstagefoton som jag tänkte lägga ut här lite senare,
men först tar vi dagen! Jag blev hämtad av Herman före 10 och blev skjutsad till lasarettet.
Där lämnade jag blodprov (massa saker som skulle testas, som tur var bara ETT stick! Tjoho!),
urinprov och gjorde ett EKG-test. Man känner sig ju inte lite liten när man ligger där med en
massa klisterpluttar och sladdar från armar, ben och bröstkorg, kopplad till en apparat... 
Men det blir nog bra. Jag mår just nu bättre än på länge men förhoppningsvis blir det ÄNNU 
bättre sen! Har varit och hämtat ut medicin mot högt blodtryck också, lite tantvarning sådär.
Man kunde bli yr de första dagarna sade hon på apoteket. Det ÄR jag ju redan för det mesta
så jag undrar om det blir värre eller om de tar ut varandra? Det sistnämnda hade ju varit trevligt.

Efter provtagningarna så hängde jag hemma hos familjen Furin resten av dagen ungefär, det blev både
frukost (var fastande på provtagningen!) och lunch, och så lite pyssel och don. Maja & jag har tittat på
tecknade Mr Bean också, på Youtube. Hihi. Och gosat med Molly. Mmmbebis. 



Sen lämnade vi Maja på dansskolan, köpte godis, var på ÖB, och sen hämtade vi Maja igen, och tog en
sväng på Arken Zoo så jag kunde köpa kattsand! Hoppsan, jag råkade köpa två fina uppläggningsfat i glas
på ÖB också! Ett med fot och ett utan. 39:-/19:-. Halleluja! ♥

 
Se där, hemlagat också! ...hehe... Men det ligger ju typ hundra meter bort, så NÄSTAN hemlagat....? ; P 
Räcker till både middag ikväll och lunchlåda imorgon, på Small-menyn, det är ju bra!
Sen var det reportage i tidningen idag också minsann!



 


Bellabus i badrummet, och EN DEL AV diskberget som jag borde ta tag i typ NYSS..... 
Men först - middag framför TV:n! 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0