Mat(o)lust.

Matlusten är väl SÅDÄR just nu, känner jag. Klockan är över 23 och jag insåg nyss att jag varken ätit
lunch eller middag, och ärligt talat så hade jag nog struntat i det om jag inte behövde en matlåda till
morgondagens jobb... det är ju inte så bra. Har inte lagat mat många gånger hemma de senaste veckorna.
Det har blivit mycket uteätande men även många många missade måltider. Jag "orkar" inte laga,
eller "har ingen lust att äta". Och jag vet, det är skitdåligt, för ju sämre jag mår, desto sämre matlust
får jag, och p.g.a att jag inte äter mår jag ÄNNU sämre, och så fortsätter det så. Och vi kan ju lugnt
säga att det INTE är så jättebra med tanke på att vi har konsert/show om knappt 12 dagar.... 

Känner knappt sug efter något specifikt heller. Jättekonstigt. 

Har tappat i vikt och i omfång, I can see it in the mirror och mina jeans glider ner. Det var ju inte så bra.
Eller, jag har ju alltid haft en jävligt sne syn på min vikt och är hellre smal än frisk, typ. Så att jag är 
smal gör mig inget, men jag mår inte bra, jag är yr väldigt ofta och har ont i magen och på de flesta 
ställen, jag måste ha massa näringsbrist och vätskebrist och brist på allt möjligt... ^^ Har fortfarande
inte ringt sjukan för provsvaren som jag tog den 18:e mars. Heja? Ska försöka ringa imorgon... hahaha. 

Åh. 
 

Bonusbild;


Min fina d'Errico-tjej! ♥
 

Postat av: S.

Jag blir orolig när jag läser det här inlägget..

Svar: Jag blir lite orolig över mig själv, jag med.
Ida

2013-04-15 @ 05:35:45
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0