Mornin'.

Inatt sov jag mycket bättre och mycket mer. Men mycket mardrömmar.
Eller nej, det är inte så mycket mardrömmar kanske... det är själva uppvaknandet 
ur dem som är jobbigast tror jag. Och det kanske är värre? Jag är så full av känslor.

Gick upp för en timme sedan. Har inte gjort så mycket vettigt sedan dess; satt i linserna,
gett Bella mat, tömt kattlådan, plus papperskorgen i badrummet... mja, det var väl allt.
Nu ska jag äta frukost. Rostade mackor och vaniljyoghurt med banan och... kaffe?
 
 
Åh, jag vill så mycket.
Mina förhoppningar är så höga.
Det kommer att bli bra.


 
Idag åker jag med Bea till Ikea. Hehe. Rim!
 

Postat av: Mia - kakor, klänningar och svunna tider

Allt blir bra tillslut, det blir det alltid! <3

Svar: I hope so I hope so I hope so ♥
Och sen när du kommer hem så måste vi pussas och kramas och sen vill jag se eran Hairsprayfilm, och om åtta år får du se Beatlesfilmen? Kay? ; )
Ida

2013-04-08 @ 13:30:31
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: Patrik

Jag läste lite för snabbt på slutet så det blev fel :) Läste att du skulle åka med Bella till IKEA. Snäll katt tänkte jag som tar med matte dit... sen läste jag igen och det blev rätt.

Höga förhoppningar är bra, för då brukar det allt som oftast bli bra. du är värd det bästa :)

Svar: Alla läste fel. Asroligt... : ) Neeejdå, det var min bästa Bea som tog med mig dit och ingen annan!
Tack snälla. I hope so too ♥
Ida

2013-04-08 @ 14:41:09
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Petra

Haha jag läste också Bella...vad skönt att vara ledig en måndag!

Svar: Alltid ledig måndagar! ASBRA!! : )
Ida

2013-04-08 @ 16:45:21
Postat av: Sofia

Jag läste också ta med Bella till IKEA, haha! Nu blev jag sugen på rostade mackor...

Svar: Nomnomnom ♥
Ida

2013-04-08 @ 18:17:47
URL: http://sutjeti.wordpress.com
Postat av: johanna

haha jag läste " nu ska jag åka med Bella till Ikea" och tänkte, får man ta med katten till ikea? haha

Svar: Hahaha, det läste visst ALLA!! : ) Ja det hade varit nåt.. hehe.. : )
Ida

2013-04-08 @ 22:19:39
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0