När hjärnan tagit lite semester.

Klockan är 12 och jag har ingen matlåda till imorgon. Måste laga mat. Men KUL.
Jaja, det är ju mitt eget fel, ibland skulle man behöva planera LITE bättre.. ^^

Jobb. Möte med chefen. Bra sådant. 
Lunch och solsken, men kallt! Och lite katt.

                         
 
Jobbade vidare, till kl 19. Är rädd för att min hälsa inte är så bra.
Alltså att den kanske är lite värre än vad jag egentligen vill förstå.
Mina inbokade läkarbesök / blodtrycksundersökning / psykologsamtal
känns alldeles för avlägsna. Men det är väl bara att vänta, kan inte avgöra
om jag känner att jag är "akut" på något sätt. Akuten är ju inte så kul.
Eller så akut heller för den delen.

Jag pushar mig själv till att vara mitt bästa jag och att orka så mycket jag kan!
Men det blev lite tårar ändå på showträningen, ibland svämmar det lixom över.
Om två veckor och tre dagar har vi premiär och jag vill kunna leverera så jävla bra!! : ) 

         
              Jag & Mia på fikat under övningen ikväll, fotat och lånat av Eve ♥ Kaffe & banan!!
 
Det finns förresten konsertbiljetter kvar på Johansson's Presentaffär! Come see, come hear! 
  

Postat av: - rebecca

Tips mot torra läppar; sheasmör! Vet inte, men har ni en Organiqe (stavning?) affär i din närhet? Då rekomenderar jag med doften Grekisk. <3

Nej men shea är bäst, mot allt torrt. Inte humor dock. :) / mvh tjej som läst om för mycket dermatologi på gymnasiet.

Svar: Tackar för tipset! Nej den butiken har vi inte... men har ju andra "såna" butiker så jag ska hålla utkik : )
Ida

2013-04-11 @ 16:51:29
URL: http://rockslampa.blogg.se
Postat av: Lilly

Finaste frisyren på sista bilden.

2013-04-15 @ 23:57:40
URL: http://babydollsugardust.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0